နောက်တနေ့မနက်ရောက်တော့ ညက ရှာထားတဲ့ MSB နဲ့ Lighting Drawing တွေ ယူပြီး ECR ဆင်း MSB နောက်ဘက်အဖုံးဖွင်ပြီး မနေ့ညက Breaker Trip ဖြစ်တဲ့ Transformer ရဲ့ Overload Relay ကို Reset ပြန်လုပ်ရပါတယ်။ Breaker ကတော့ off ထားပါတယ်။ MSB 440V Busber ကနေ Transformer ဆီကို power ပေးထားတဲ. Transformer ရဲ့ power အဝင် Breakerဖြစ်ပါတယ် ဒီ MSB ရဲ့ System က LV Transformer နှစ်လုံးရှိရာ အထွက် Breaker နစ်လုံး ကို Inter Lockခံထားပါတယ် Normal Condition မှာ တစ်လုံးပဲသုံးရပါတယ်။ မနေ့ကEarth Fault ဖြစ်ပြီး Breaker Trip ဖြစ်တဲ့ Bridge Control Switch က Funnel Light Switch ဆိုတော့Lightin Drawing ကြည့်ပြီး သူရဲ့ Power Source Distribution Board ကိုရှာပြီး Sub Breaker တွေOff လုပ်ပြီး Funnel Light အထွက် Line တွေမှာ Insulaton Tester နဲ့ Megger Test ယူကြည်ရာ စုစုပပေါင်း Funnel Light ရှစ်လုံးမှာ သုံးလုံးက Zero Meg Ohm ဖြစ်နေပါသည်။ ထုံးစံအတိုင်း Funnel ပေါ်တက်ရေဝင်ပြီးလောင်နေသောLamp holder များလဲလိုက်ရာ Earth Fault က ပြည်လည်သွားပြီပေါ့။ ဒါပေမဲ့ မပြေလဲသေးတာက ခေါင်းထဲမှာမရှင်းလင်းတာ ဘာမဟုတ် တဲ့ Lighting Line Earth Fault လေးက LV Transformer အဝင် Breaker Trip ဖြစ်ပြီး LV 220v Line Busber black out ဖြစ်သွားတာပါဘဲ။ Main Engine Control Stand Powe Source က Normal မှာ LV Line Busber 220v ကနေ Breaker ခံပြီးယူထားတာပါ။ Lv busber power ပျောက်တော့ ္ Alarm တွေတက်ပြီး Emg ; MSB ရဲ့LV Busbar power ကို Auto ပြောင်းသွားတာပေါ့ ဒါပေမဲ .Risk ရှိသွားပြီပေါ့ခေါင်းခဲရပါတယ်။ပြဿနာရဲ့အဖြေက တော့ သင်ဘောတွေကInsulated Neutral Distribution System လေးဖတ်ကြည့်ပါ။
Home
Welcome to my blog,
Title ကို Click နှိပ်၍ဝင်ရောက်ကြည်ရှုနိုင်ပါသည်
Tuesday, 9 August 2022
ကျွန်တော်ခေါင်းခဲ ခဲ့ရသော Earth Fault
ကျွန်တော်တက်ခဲ့သော သဘော် တွင် Covit. ကာလဖြစ်လို့ ကမ်းမကပ်နိုင် သေးပဲ Shanghai. Anchorage. မှာ နှစ်လလောက်ကျောက်ချရပါသည် ပတ်ဝန်းကျင် အပူချိန်က 16 C လောက်ပဲတယ် အင်ဂျင်ခန်းကလဲ မီးစက်တစ်လုံးပဲ မောင်းထားတော့ ကြာလာတော့ အတော်အေးလာပါတယ် ပြဿနာက ညနေပိုင်း မှောင်ရီ ပြီုးစ ၆ နာရီလောက် Deck outside Lighting များ ဖွင့်လိုက်ရင် low insulation ဝင်ပြီး220v Lighting. Transformer အဝင် Breakers. Trip ဖြစ်၍ Blackout ဖြစ်သွားပါသည်။ ကျသွားတဲ့Breaker Reset လုပ်ပြန်တင်လို.မရပါ Off positionထားပြီး နောက်Breaker တခုထပ်တင်ရပါတယ်။ မီးတွေ အားလုံးပြန်လင်းသွာပါပြီ။ Breaker ကျတဲ့ Transformer ကို အဖုံး ဖွင့် ပြီး Winding မျက်မြင်အခြေနေက Good ပါ။ Primary နဲ့ Secondary ကို Insulation Teste လုပ်ကြည်တော့လဲ 1000 M Ohm လောက် ရတော့ ကောင်းတာပေါ့။ ဒါဆို Transformer အတွက် စိတ်အေးသွားရပြီ။ ညအချိန် ဖြစ်သွားလို့ outside Lighting Switcheကို Tag in Label ကပ်ပြီး Biridge က Duty Officer ကို မဖွင်ဖို့မှာထားခဲ့ရတယ်။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular
Engine Control Room Air Condition ပြသနာ
ကျွန်တော့ သဘော် Engine Control Room ထဲမှာ Air cond က နှစ်လုံးရှိတယ် တစ်လုံးက compressor suction Low pressure Alarm လာတယ် Reset လုပ်လိုက်တယ် ...

-
ကျွန်တော့ သဘော် Engine Control Room ထဲမှာ Air cond က နှစ်လုံးရှိတယ် တစ်လုံးက compressor suction Low pressure Alarm လာတယ် Reset လုပ်လိုက်တယ် ...
No comments:
Post a Comment