တော့ မလာတော့ ဘူး ဒါပေမဲ့ အအေးက ပုံမှန်မဟုတ်တော့ဘူး လျော့လာတယ် စက်ချုပ်က Gas လေး ထပ်ဖြည့်ကြည့်ဖို့ ပြောလာတယ် Gas ဖြည့်တာလွယ်ပါတယ် ဆိုပြီး 1kg လောက်ဖြည့်လိုက်တယ် Ok ပေါ့ပြန်အေးလာမှာပဲဆိုပြီး ပြစ်ထားလိုက်တယ်နေ့လည် ထမင်းစားဖို့ Mess Room သွားပြီး ထမင်းစားနေတုံး Tlelphone လာတယ် Alarm လာပြီး ရပ်သွားပြီတဲ့ ထမင်းလေးတော့ပြီးအောင်စားပါရစေလို ပြောတော့ DutyEngineer က Sorry no problem လို့ပြောပြီး Phone ချသွားတယ် ဒါနဲ့အခန်းပြန် Boiler Suit လဲပြီး EngineRoom ဆင်း Control ခန်းထဲဝင်လိုက်တော့ အတော်ပူနေပြီး Duty Engineer ကလဲ လုပ်ပါအုံး ပူလာပြီပေါ့ Air con type က Viking Airtech Pakage Airconဗျ Compressor ရှိမဲ့ အောက်ချမ်း ဖွင်ပြီး Pressure Gauge ချိတ်ရတော့ပါပေါ. Low pressure က သုံည ထိကျပြီး နေတော့ရပ်ပြီပေါ့ ဒါနဲ့ Suction ဘက်က Gas နဲနဲ ထပ်ဖြည်ကြည့်တော့pressure ရပြီး ထလည်တယ် နောက် 1bar လောက် ပြန်ဆင်း ရပ်ပြန်လေရော Suction pressure Sensor switch က (1.5 to 2.5) Kpa
Suction side ဘက်ကနေ Gas ဖြည်တာ Discharge ဘက်မှာ 10 bar ကနေ ပို့မတက်ဘူး System Line တနေရာရာတော့ပိတ်နေပြီဆိုတာကောက်ချက်ချပြီးDryer Filter လဲပြစ်လိုက်တယ် ဒါပေမဲ့ အရင်အတိုင်း မထူးခြားဘူး ခက်တော့နေပြီ Expension Valve ပိတ်သလားဆိုပြီး ရေနွေးပူနဲ့လောင်းကြည့်တယ်ဒုံရင်းအတိုင်း Gas က နဲနဲSuction side က ဖြည့်တာ 2kg လောက်ကုန်သွားတယ်Gas Leakage ဖြစ်နေသလားဆိုပြီGas Leakage tester နဲ့ ကော့ ဆပ်ပြာမြှုပ်နဲ့ပါ စုံနေအောင် စမ်းကြည့်တယ်ကြီးကြီးမားမား Leakage ဖြစ်တာ မတွေရဘူး Expension valve မှာတော့ block နိုင်တယ် Receiver side glass မှာလဲ Liquid level မတွေ့ရတော့ Liquide side ဘက်ကနေ 1kg လေက်ထည်ပြီး ပြန်မောင်းကြည်လိုက်တော့မှ Discharge pressure တက်လာပြီး Expension valve ကောင်းကောင်းအလုပ်လုပ်ပါတော့တယ် လိုအပ်လို့ Gas ဖြည်ရင်လည်း Secution side(gas) နဲ့ Condensor side(liquid) ကိုမျှ ဖြည်နိုင်ရင် ပိုကောင်းမယ်လို့ထင်ပါတယ်
No comments:
Post a Comment